Skip navigation

Dames en heren, ik stel aan u voor: De studenten van de workshop!

Gisteravond, tijdens de les, heb ik hardhandig op moeten treden in verband met de inschrijving op deze weblog. In hun vrije tijd hebben zij blijkbaar niet de tijd om even 5 minuutjes in te schrijven op deze weblog, en dus heb ik hen tijdens de les apart genomen om hun profielen aan te maken op WordPress. Het doel behartigt uiteindelijk de middelen en bij deze zijn de studenten ingeschreven op WordPress.

Tijdens mijn bezigheid met de technische kant van de promotie, heb ik de studenten aan het werk gezet. Zij moesten opschrijven wat ze al kunnen, willen leren, en wat hun wensen zijn binnen het DJ’en. Dit was een wat vage opdracht, daar ben ik van bewust. Maar zo kon ik peilen hoever de passie ligt bij de studenten!

De resultaten hiervan neem ik mee in het cursus-materiaal van de komende maanden.

Welkom en veel plezier bij de workshop!

One Trackback/Pingback

  1. By DJ workshop becoming a success | Son of 8-Bits on 06 Mrt 2009 at 4:12 pm

    […] down they’re skills, wishes and passions within the art of music and DJ’ing. And in the meanwhile i signed them up for the DJ workshop blog. On the weblog you’ll soon find more info about the DJ-students and demo […]

Geef een reactie

